2 Şubat 2014 Pazar

Sihirler Oldu

Sihirlim bazen bana şşşşt desin istiyordum. Dün evde otururken Sihirliyle dertleştik biraz. Ona yaklaşıp şşşt dedim. Korkmuş olduğunu anlayınca özür diledim. Aradan biraz vakit geçmişti ve kahve içmek için mutfağa gidiyordum ki Fani diye bana seslendi. Efendim Sihirli dediğimde ismini çok seviyorum dedi. Bir daha bana sesleneceğin zaman bana şşşt yerine Sihirli diyebilmelisin dediğinde şaşkındım. Sihirlemece başlasın istiyorum ama senin dışarı çıkmaya niyetin yok dedi Sihirli. Gerçekten de okumam gereken bir kitap ve onlarca makale vardı ve benim dışarı çıkmam mümkün değildi. Sihirli bana sihirler olsun dedi. Okurken,yazarken, tartışırken sihirler olsun. O anda hem kedim Nazende'ye hem de Sihirlim'e benimle beraber oldukları ve bana göz kulak oldukları için teşekkür edecektim ki sihirler oldu. Olanlar oldu demek yerine sihirler oldu demek istiyorum. Dedim işte! Sihirli'ye sağlık...




2 yorum: