11 Şubat 2014 Salı

Abartmak ve Şımarmakla ilgili

Sihirlimle düşler dolusu fotoğrafla eve geldik. Sihirli bu cümleye yan yan baktı ve dil çıkardı. Düşler dolusu fotoğraf demem onu güldürmüş olmalı. Sen aynı fikirde değil misin Sihirli dedim. Biraz abartılı buluyorum dedi. Biraz abartmış olmak ve biraz şımarmış olmak bazen iyidir dedim. Sihirli başını iki yana salladı. Hayır anlamına geldiğini biliyordum. Hiç abartmayalım ve hiç şımarmayalım o zaman dedim. Sihirli başını iki yana salladı. Sihirlim bana şu dediklerini açıklar mısın dedim. Ah fani ah dedi... Sessizleştik. Düşler dolusu fotoğraf işte dedim sessizliği bozarak...

Sihirli şarkı söylemeye başladı. Sonra da yüz ifademi ve ses tonumu taklit ederek: Düşler dolusu fotoğraf işte dedi. Dayanamadım ve güldüm. Gülüyoruz...











1 yorum:

  1. Bayılırım abartmaya ve şımarmaya, şımartmaya bayılırıııım :)))

    YanıtlaSil