9 Haziran 2014 Pazartesi

Sihirli ve Fani Oyuncak Müzesi'nde :)

Sihirli ve Fani de dört kolla sarılsınlar hayata, sevdiklerine :) Piti ve Pitiş'i örnek alsınlar. Çocukluğum ah çocukluğum...Çocukluğumda Fred Çakmaktaşları çok severdim. Onların Dino adlı hayvanlarını da çok severdim ve sanırım Dinonun oyuncağını görünce eski bir dostla karşılaşmış gibi bir çığlık attım. Demek ki sen buralardasın dedim. Piti ve Pitiş'i yeni tanıdık. Adile Naşit'i ben biliyordum ve sihirli de biliyormuş gibiydi. O kadar müthiş bir atmosferi var ki oyuncak müzesinin... İnsan oradan ayrılmakta zorlanıyor. Henüz gitmemiş olanlar varsa hayatta böyle çok nadir yer var diyor ve sevdiklerinizle beraber müzeye gitmenizi öneriyorum. Sevgili Sunay Akın'a da çok teşekkür ediyorum...İçten mi içten kocaman bir teşekkür.





























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder