30 Mayıs 2014 Cuma

Geçici Kırgınlık



Sihirlim,

Bazen başını yukarı kaldırıp serçelerle karşılaşmak isteyeceksin. Bazen boynunu büküp ağlamak isteyeceksin. Yanında olmaya çalışacağım. Uzakta ya da yakında bütün görmek istediklerine, hissettiklerine açık, duyarlı olmaya özen göstereceğim. Hayat her an elimizden uçup gidebilecek. Başımıza gelebilecek hastalıklar, sıkıntılar nedeniyle çok kötü anlar yaşayacak olsak da o anlarda da iyi, doğru ve umutlu olmak çok önemli. Bazen herkesten ve her şeyden uzaklaşmak istediğim anlar oluyor. O anlarda aklıma gelen bir anı, yaşamıma giren bir kitap ya da bir dostun sesi beni hayatın en içine çekiyor. Aslında uzaklaşmak isteğimin bir anlık kırgınlık meselesi olduğunu anlıyorum. Ben kırılırım ve sonra geçer demiştim bir zamanlar. Ben kırılırım ve geçer...Aslında bir soru karşısında verdiğim bu cevap ne çok anlatıyor beni...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder