10 Nisan 2014 Perşembe

BÜYÜLÜ YARA



BÜYÜLÜ YARA

Zor işler geliyor aklıma
Zor zamanlarda verilen zor kararlar geliyor
Aklıma türlü türlü çiçek adları geliyor
Tanımadığım insanların sıkıntıları geliyor
Bir bahar akşamı olur şey mi değil mi bilmiyorum
Kapıdan çıkar gibi olmuşum
Gökyüzünü gözlerime doldurmuşum
Bir alışkanlığı geçiyorum
Bir alışkanlığı seviyorum
Birbirine benzemiyor alışkanlıklar
Aklım yaralar almış
Birbirine benzemeyen yaralar
Bir parkta oturuyorum
Dayanılır şey mi şu yaşadıklarımız
Artık günleri saymıyorum
Renkleri bilmiyorum
Yollardan geçiyorum
Yolları seviyorum
Telaşlı kalbim
Sanki kalbim
Bir şey söylüyor
Gözlerimle
Sanki ilkbaharda bir meyhanede
Yalnız ve karanlığım
Belki duyduklarımdan başka sesler var
Belki karanlıktan daha karanlık bu gece
Sanki gözlerime gökyüzü dolmamış
Uzağız çok uzağız şimdi
Dayanılır şey mi bilmiyorum
Hep iyilikler geçerken aklımdan
Kötü olduğumu biliyorum
Bu kötülük dayanılır şey mi
Yani yaşamak bu denli zor
Bu denli saçma ve güzel
Aklıma kötü anılar geliyor bir bir
Onlara yeniden dokunuyorum
Yeniden
Zorlukla
Sanki kalbim çoktan kaybolmuş
Sanki aklım çok yaralı
Uzağız şimdi biz
Yakın olsak daha zor
Dayanılır şey değil yakın olmak
Dayanılır şey değil uzaklaşmak
Ne çok anım var ve hepsi kötü değil

Sanki
Sanki
Sanki
Bir sigara olsam
Söyledim işte
Herkesin bıraktığı bir sigara belki
Düşse külüm yere
Yakan biri olmuş demektir bu
Birden birden birden
Böyle biraz gökyüzüne üflenmiş
Biraz ciğere çekilmiş
Biraz da yere düşse külüm
Yani yaşamak 
Dediğim gibi
Gelip bize  yerleşen bir büyülü yara

Yasemin Şenyurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder